Wednesday 22 February 2012

Bilik depan bilik belakang..macam-macam ragam

hahaha..ni aku nk cerita serba sedikit tentang kawan-kawan aku yang bersama-sama melalui susah-payah sewaktu di kem tasik cenderoh perak..
Bilik depan terdapat nya Adib Adnan, Iskandar Zulqarnain dan Luqman..haaa,Adib ni kitaorg panggil jgk dia sebagai Kapten Selangor..knp?sebab kaki kiri dia memang bagus dan tendangan lencong cukup padu..kawalan bola dia cukup bagus..sebagus- bagus dia,dia cukup bagus kerana selalu sembahyang berjemaah bersama dengan Luqman...eh sape Luqman?:Luqman ni org ny xlah tinngi sangat tapi mempunyai tubuh yang agak bidang dan sasa..Luqman..ummm mcm mn saya nk gambarkan yaa..orangnya mempunyai semangat yang bagus,biasalah orang sukan memang mempunyai mentality yang lain dari lain..Luqman cukup bagus dalam pelajaran dan sekarang sedang berusaha memaju kan diri dalam sukan yang di ceburinya,rugby...ahkir sekali,Iskandar...nak eja nama dia memang lah punya susah..aku byk kali hafal dan taip baru betul(sebenarnya tak tahu betul ke x)..Iskandar ni istimewa sikit sebab dia pandai main gitar..kira2 macam artis lah jgk...

Bilik belakang
Bilik belakang ada Ridhwan dan Syed Mukhriz..Ridhwan ni pemain rugby,badan dia tegap-tegap sedikit..dia memang bagus bermain rugby..tapi sayang sewaktu Liga Rugby Pahang,dia mengalami kecederaan di buku lali dan perlu di simen...sekarang menjaga nya ialah Syed,Syed ni umur dia 20 tapi perangai macam umur 17..dia seorang yang kelakar dan kadang-kadang perangai dia cukup pelik dan membuat aku tertawa...ahkir kata,aku tuju kan sebuah lagu tuk kawan2 aku agar kita sentiasa ingat tentang persahabatan ini.....

No comments: