Tuesday 28 February 2012

Life for rent,,,,

Kehidupan kadang-kadang tak seindah yang kita sangka,ada masa nya impian seperti jelas di hadapan kita tetapi sekelip mata ranap begitu sahaja.
Perjalanan ku sebagai seorang yang matang bermula di UiTM Larkin,di sana aku belajar selama 2semester dalam bidang akaun.
Kerana ingin mencari kelebihan dalam sukan,aku telah berpindah ke UiTM Kelantan.Pada semester itu juga aku terpilih menwakili UiTM Kelantan dalam Bola Sepak di ke Kejohanan Karisma di UiTM Seri Iskandar Perak.
Kemudian nya aku mewakili Pasir Putih dalam kejohanan bawah 21,kemaraan sehingga Ahkir sepatutnya membuka pintu aku ke tahap yang lebih tinggi tetapi malangnya kemalangan yang aku alami sewaktu persiapan untuk Karisma 2010 di Shah Alam,membuat aku melupakan segala-segalanya.
Ahkirnya yang di kendong tercicir yang di kejar tak dapat.
ketika itu aku hanya mengejar sukan sahaja sehingga mengabaikan pelajaran,satu pengajaran yang pahit untuk di telan apa ntah lagi di usia muda,.
Walaubagaimana pun aku berterima kasih kepada kedua-dua IbuBapa ku,
Thanks Dad..I never Forget Ur word when we was on the way to hospital.(i still crying when remember u hold and calm me that night)
To my brother,Al-firdaus,sorry because you have to carry the burden alone.
To my friends at Uitm Kelantan,i'll never forget all the thing you have done to me.(korg sahabat aku dunia ahkirat)
To my sayang,thanks you for taking care of me,every time im in pain.
To my brothers and my sisters,im sorry because im not a good example for ur all.
Lastly to my mom,sorry i coz u lot of pain and make u crying.
-Life for Rent,it not belong to you but people  around you-



No comments: