Sunday 5 February 2012

I, me,myself...

Nama di beri Muhammad Faiz Afif Bin Ruslan
Menuntut di university Kolej Shahputra, Kuatan Pahang.
Ni bab yang paling aku suka,umur aku 23...betul,umur aku 23 (1989)..
kebanyakan y baru mengenali aku mesti terkejut,xpun agak aku br 20,21 tapi 2 lah hakikat..
urrmm..sbb aku babyface kot..hahaha..xde lah,ni mngkin di sbb kan perangai aku yang tak berapa nak mature..huhu
Apa lagi ya nk cerita pasal diri aku ni ya?
urmm..2 jelh kot,y penting,tak kenal maka tak cinta dan sayang lah seseorang kau sayangi sekadarny shj krn mngkin satu hari nnt dia akan menjadi orang paling kau benci...benci lah org yang kau benci sekadarny shj kerana mungkin satu hari nnt dia menjadi orang yang paling kau sayangi:)

ok,ahkir kata saya tinggal kan anda dengan satu pesanan tuk d jadikan renungan buat semua

The world is a vehicle for you. If you drive it, it will deliver you to your destination. If it drives you, you will be destroyed. Hassan Al-Basree

No comments: