Monday 20 February 2012

Hobi aku??

Aku sebenarnya banyak hobi..huhu
tapi yang paling penting hobi aku bermain lah,bahasa yang sedap di dengar bersukan lah..
kerja aku dari dulu lagi bermain je..berbagai jenis sukan aku dah cuba dari bola baling,800M,bola baling,pingpong,bola sepak,futsal badminton dan rugby..
orang tua aku (papa,mama,mek dan tok ayah) dah habis cara lah senang cerita,menasihati aku untuk berhenti main..
ungkapan paling famous "BO LA"(bahasa kelantan)..maksud ny cukup- cukuplah..umur dh tua,main tak dapat apa-apa..
tapi aku selalu percaya yang satu hari nanti aku akan berjaya,...itu dululh....sekarang aku berpijak pada bumi yang nyata..aku sedar sebagus mana pun kadang-kadang ada perkara yang di takdirkan bukan untuk kita..maksudnya xde jodoh lah..

mm..ni satu lgi hobi aku masa aku belajar kat UITM MACHANG dulu,untuk mendapat kan "fitness" dan "strength"..aku selalu berlari dan menlalui tempat ni..apa yang istimewa tentang tempat ni adalah semua orang akan cuba mengelaknya dan waktu-waktu kecemasan sahaja akan melalui nya (dah lewat nak ke kelas)..tapi bagi aku,ni lah laluan untuk aku(kira makanan lah) dan rekod aku adalah 10x turun naik dlm masa sejam..hahaha.,teruk sangat..  


*  Anak tangga ada 159 semua, xsilaplah,last aku kira..

No comments: